close

第3日 la !!
如果根據地圖來看, 今天的幾項活動都是在台北車站的南方 !!

當然~ 去食早餐先 la !! 吉野家 i'm coming !!
08TWD31.jpg
台灣o既餐同香港唔同 . . . 各有各好 la~ o野食麻麻 la~ 不太驚喜 . . .

08TWD32.jpg
去總統府 !! 要先登記, 而且要放低o的袋先入得去 . . .
同行有幾個都是香港來的男人~
有位女人帶我們在地下那一層參觀, 講解台灣歷史~
其實都幾悶~ 俾我自己行o既話唔駛 15mins 就一定行完 !!
最後一站當然是賣紀念品的地方, 但我又不是台灣人, 買來都沒有用途 . . .
又有印章蓋 la !! 但係我o地o的簿o係哂袋度 ar !! 惟有蓋在小冊子上 la . . .

08TWD37.jpg  
之後行去中正紀念堂 . . .
曬到屎 la~ 有傘子都唔掂檔呀 !!
周圍行 again~ 好大 ar~ 好多歷史文物~
又再蓋印了~ 有6個咁多 tim ar !!
去買明信片, 蓋了印再寄 !! ^^

下一站又去食o野~ 鼎泰豐~ 又係睇地圖以為好近, 但又係要行好一段時間先到 . . .
wa~ 多人多到佢 ar~ 企o係門口等位, 身邊個個人都係講廣東話 ge . . . =.=
等o左 ok 耐, 終於入去 la~
08TWD33.jpg
個青瓜幾好食 . . . 但係其他都麻麻 law . . .甚麼蝦湯麵, 還有大名鼎鼎的小籠包 !!
我肯定我o係香港食過比佢好味好多o既小籠包 !!

之後o係附近行~ 見到一間衫舖叫 a la sha 幾靚~ 就走了進去~
色 + 款都好 GOOD law !! 不過對我o黎講貴o左 D !! 最後我買o左一件平o的o既 Tee~
本來想買多件背心 ga !! 不過佢o的色唔係咁o岩心水 . . .

去了買醉雞~
唔知好唔好食呢 ? 旅遊書有時信不過的 . . .

出發去師大夜市~ 又行呀行 !!
行到半路 MA 打o左幾次電話o黎叫我o地夜晚去 101 食日式自助餐~
好吧好吧~ 惟有逼 annie 一齊去 la~

我o地去扮師範大學生~ wa~ 好古老o既設計 !!
佢o地o的課室好似我o地中學o既檯凳 !!
穿過師大就是師大夜市了 !!
有間買文具的好大好多o野買呀!! 排哂長龍呢~ 又有好多間買精品o既o野~
有好多彎彎 ga !! 立即諗起3少奶 !! 都買o左份彎彎精品做手信俾3少奶~ ^^

買了o野飲, 我的檸檬XX 好酸, annie 的蜂蜜XX 好甜 !!
我o地已經將飲品左溝右溝 !! 都係咁酸同咁甜 !!
師大夜市有好多o野食~ 但我o地只食了關東煮 !!
原來關東煮都幾好食 ga wo~ 個湯又好飲, 無乜味精 !! (我o地落o左好多木魚~)
08TWD36.jpg  

yummy~ 食完差唔多要去 101 la~ 今回打的士去~
08TWD35.jpg

去玩具店行o左一陣, 有人買o左個叮噹公仔~
先捨得上4樓 wasabi 食自助餐~
08TWD34.jpg
都幾好食 ge~ 唔差的 . . . 但係無一樣特別好食 la~
計落都係港幣百五左右~ o係香港同價食放題一定無咁好味!!
所以 TW buffet 其實係好抵食 ga !!

食完搭返免費專車去捷運市府站, 買了悠遊卡, 再轉捷運返去~
又一日了~

arrow
arrow

    mandyslife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()