close

真係 last day in TW la !!
一早起身~ 勁累勁眼訓的執執執~

09TWD61.jpg   
窗外景色~

shopping 前去兌$$, 我剩低 TWD600 渣 !!
見到富邦有得兌~ 4.1X rate ar !! 仲多過airport !!
不過我都只兌o左 HKD100...

衝去搵家樂福~ 都行幾遠o下~去到都唔係多人~
無香桃茶買 ar !! >.< 嗚~ 係咪以後都唔出 ga la ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我又無買o野 la~
不過o係樓下藥房買o左3盒藥~
這3盒藥找得我很辛苦呢~ 之前 WATSON'S 有得買, 現在沒有呢 !!
then 金杏話要去買八仙果~
又亂咁行 !! 差 D 唔知去左邊 !! 要問人~
買完趕去康是美~ 我又又無買o野 la~
最後o係familymart 掃o左4支茶裡王~癡線的 !!

途中都去買個早餐先~
09TWD62.jpg

趕快回去執完即走 !!
先打的到車站~ 本想搭國光去 airport~
但最後去o左搭"私家車"~ (唔知點解o個刻咁勇?!)
咁o岩有個男仕又一齊搭~
傾o左2句~ 因為佢講廣東話 XD

去到 airport 先退稅~ 本來話要睇返件貨品~
咁我o地話o係行李箱, 要開~
佢竟然話唔駛開 la wo~ 呵呵~
check-in~ 21.X kg ar !!
入到禁區我以經累到唔想郁 !!
金杏自己睇手信, 我坐埋一邊等上機...
09TWD63.jpg

今次架機無私人 tv !! >.好 !! sleep !!

返到 hk~ 立即打俾 MA !!
我要去上堂 !! 要麻煩MA拎行李~
之後仲有時間, 去o左土司工坊食o左個花生醬吐司餐~
我好肚餓都唔覺得好食 =.='
09TWD64.jpg

勁累勁 sleepy 的去上堂~
YEAH~
個師父出o左 trip, 徒弟仔代課呀 !! ^^
不過教得好少書~ 成日講o左其他o野...

好彩聽日請埋假, 如果唔係我遲到都似 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    mandyslife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()